Regulamin

 

I.Postanowienia ogólne

Właścicielem sklepu Bathdeco.pl jest Bathdeco sp. z o.o. ,Rzeźnicza 12/32 , 31-540 Kraków , nip: 6751767662.


Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja regulaminu przez klienta.

Użytkownikiem sklepu mogą być wyłącznie osoby które zaakceptowały regulamin.

II. Warunki zamówień

Zamówienia można składać na e-mail sklep.bathdeco@gmail.com lub poprzez sklep internetowy.

Zamawiający powinien podać zgodne z prawdą następujące informacje:
- imię i nazwisko
- numer telefonu kontaktowego
- adres do dostawy
- adres e-mail

Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailowo.

Informacje znajdujące się na stronie internetowej sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji.

W przypadku braku kontaktu ze strony klienta w ciągu 7 dni , zamówienie zostaje anulowane.

III. PŁATNOŚCI

Klient ma do wyboru dwie formy płatności:
-przedpłata
-pobranie

Operatorem szybkich płatności jest BlueMedia S.A.

dane konta do przelewu tradycyjnego :

Bathdeco sp. z o.o.
15 1050 1445 1000 0090 8171 6343 (ING)


Warunkiem wysłania materiału jest podanie dokładnego adresu do dostawy oraz sprecyzowania formy płatności.

IV. WYSYŁKA TOWARU
Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskich jak DPD ,Inpost oraz JAS FBG.
Transport towarów nie obejmuje wniesienia towaru do domu lub lokalu.

W przypadku przedpłaty materiał wysyłany jest po zaksięgowaniu środków.

V. OFERTA SKLEPU

Ceny podane w sklepie są cenami brutto.
Wystawiamy faktury VAT.
Wszystkie produkty są nowe (fabrycznie,od producenta) i objęte gwarancją producenta.
Towary dostępne w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu internetowego bathdeco.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu internetowego bathdeco.pl, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.

Dostępność towaru na wyczerpaniu - produkt dostępny w ilości do 10sztuk/m2 , polecamy kontakt przed zakupem w celu potwierdzenia dostępności ilości jakiej Państwo potrzebują.

VI. REKLAMACJE

1.Reklamacje należy składać na adres mailowy sklep.bathdeco@gmail.com

Materiał należy sprawdzić pod względem jakościowym i ilościowym do 48 godzin od odebrania materiału , reklamacje dotyczące uszkodzeń po tym czasie nie będą uwzględniane.


W przypadku płytek, prosimy o sprawdzenie odcieni i ich jakosci przy
odbiorze i przed położeniem na scianie/podłodze. Po ułożeniu całosci, lub czesci płytek, reklamacje z w/w powodów nie beda
uwzgledniane.
Klient przyjmuje do wiadomosci, że różnice w odcieniach, wynikajace z naturalnych własciwosci materiału, z którego wykonano
produkt, lub
barwnika, nie stanowią wady towaru.

GATUNEK I


Płytki tego gatunku muszą być porównywalne z wzorcem producenta oraz wolne od widocznych na powierzchni defektów. Ilość wadliwych płytek nie może przekraczać 5%.

Gatunek II

Uszkodzonych płytek może być więcej niż 5%, ale mogą mieć one tylko niewielkie defekty materiałowe bądź kolorystyczne. Płytki w drugim gatunku mogą posiadać nieliczne wady, tj. pojedyncze nakłucia, krzywizny boków, różnice odcieni itp. Różnice między pierwszym a drugim gatunkiem mogą być trudne do zauważenia.

Gatunek III lub PJ (poza jakość)

Uszkodzonych płytek może być więcej niż 5%, i mogą mieć one defekty materiałowe bądź kolorystyczne. Trzeci gatunek charakteryzuje się wadami bądź uszkodzeniami zauważalnymi oraz liczniej występującymi niż w przypadku płytek w gatunku drugim.

Zdjęcia nie oddają w 100% realnego wyglądu materiału , w przypadku płytek ceramicznych kolor może różnić się od prezentowanego na zdjęciu odcieniem produkcyjnym.

Towar ściągniety pod zamówienie klienta oraz II i III gatunek płytek nie podlega zwrotowi.

VII. GWARANCJA


1.Wszystkie oferowane w sklepie produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu.

2.Produkty objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych. Nasza firma nie dokonuje żadnych napraw w ramach gwarancji, wadliwy towar i inne produkty trafiają do autoryzowanych punktów serwisowych danej marki.

3.Podstawą rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjego Klienta do sprzedawcy są obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, w tym o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z p. zmianami).

5.Niezależnie od gwarancji, zgodność sprzedanego towaru z umową objęta jest dodatkowo odpowiedzialnością sprzedawcy na zasadach uregulowanych w przepisach ust. z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002r. Nr 141 poz.1176 z późn. zm.).

VIII. ZWROT MATERIAŁU

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając na adres e-mailowy sklep.bathdeco@gmail.com

Termin 14 dni jest liczony od momentu dostarczenia materiału do klienta.
W przypadku odstąpienia od umowy, umowa Sprzedaży jest nieważna.Zwrot wpłaty dokonywany jest w przeciągu 14 dni od momentu zwrotu towaru do sprzedawcy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Koszt odesłania zakupionego materiału pokrywa kupujący.
Zwracany towar powinien być w stanie nadającym się do dalszej odsprzedaży, nie może posiadać rys, uszkodzeń, braków.

W celu zwrotu materiału należy go odesłać na adres wskazany przez sprzedawcę.

Na odesłanie towaru konsument ma 14 dni od złożenia oświadczenia, czyli maksymalnie zakup musi odesłać w ciągu 28 dni.

IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.

Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.

Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

X. WEJŚCIE W ŻYCIE I ZMIANY REGULAMINU:

1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej sklepu.

2. Niniejszy regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany regulaminu zostaną opublikowane na stronie sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu.

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez właściciela sklepu do realizacji przed dniem zmiany regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie właściciela sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie regulaminu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl